Global Plast launches three new product brands and has a new corporate identity

Compania Global Plast, lider în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, lansează trei noi branduri de produse şi o nouă identitate corporate, alături de sloganul “Partener de casă bună.” Cu o experientă de peste 12 ani în domeniul distribuţiei de articole de unică folosinţă, menaj, curăţenie, soluţii de ambalare, lumânări tip pastilă şi candele şi produse din hârtie, grupul Global Plast vine în întâmpinarea clienţilor săi cu o identitate vizuală de impact şi cu o strategie nouă pentru organizarea portofoliului de produse. Rebranding-ul vine în contextul creşterii susţinute din ultimii ani şi asumării poziţiei de lider în domeniu, cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 milioane euro în 2015.  Noul slogan “Partener de casă bună” vorbeşte despre încredere împărtaşită, despre un parteneriat pentru dezvoltarea afacerii, dar şi despre leadership, ajutând la repozitionarea în categorie.

Noua identitate corporate şi crearea noilor branduri de produs au fost realizate în parteneriat cu renumita firmă de branding BrandFusion.”Într-o industrie dominată de private labels şi branduri cu renume internaţional, Global Plast a reuşit să se impună ca o companie românească de încredere, pe a cărei promptitudine te poţi baza în orice moment. Am ajutat brandul Global Plast să-şi definească identitatea corporate şi să-şi regândească arhitectura portofoliului de produse, astfel încât să fie mai atractivi la raft şi relevanţi targetului lor. Noile branduri de produs, dezvoltate pentru gamele de hârtie, menaj-curăţenie şi produse de unică folosinţă pot competiţiona acum fără probleme cu numele consacrate ale categoriei household,” a declarat Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion. Cu ocazia rebranding-ului corporate, Global Plast şi-a schimbat şi strategia de produs de la arhitectura monolitică la una branded, tip “house of brands”, prin crearea a trei branduri noi de produs: PAPELINO – brand de produse din hârtie ZOREX – brand de produse curăţenie-menaj  ALABALA – brand de produse de unică folosinţă  Papelino este o nouă gamă de produse de hârtie pentru uz casnic din portofoliul Global Plast, un brand autohton, ce cuprinde: batistuţe nazale, serveţele de masă, prosoape de bucătarie şi hârtie igienică.

Zorex este noua gamă cu produsele de menaj şi curăţenie. De la produse de menaj precum bureţi, mopuri sau lavete umede, pâna la folii şi pungi alimentare pentru stocare, Zorex aduce o gamă completă de produse pentru a uşura sarcinile zilnice.

ALABALA este noua gamă de produse de unică folosinţă (tacâmuri, veselă, caserole etc.).

“Rebranding-ul Global Plast marchează o etapă in procesul de maturizare a companiei cu o experientă de peste 12 ani şi reflectă cu fidelitate filosofia şi maniera companiei de a se raporta la categorie, asumându-şi pozitia de lider. Noua identitate corporate este o readaptare modernă a evoluţiei spectaculoase a întregii companii, şi reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia Global Plast de a întari parteneriatele cu clienţii săi, oferind servicii şi produse adaptate pe nevoile lor, într-un mod eficient, pe care se pot baza.  Prin noile brand-uri de produs se doreşte o pozitionare relevantă în categorie şi în mintea consumatorilor , printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea autenticităţii şi calităţii produselor noastre,” a declarat Dan Doroican, Responsabil Marketing Global Plast. Înfiinţat în 2003 cu capital integral românesc, grupul Global Plast SRL are sediul principal în Bucureşti şi filiale în Constanţa, Iaşi, Timişoara, Bacău şi Cluj. Produsele din portofoliul companiei Global Plast sunt distribuite la nivel naţional în retail, HoReCa si în piaţa tradiţională. În retail, produsele Global Plast sunt prezente în toate reţelele internaţionale de magazine precum: Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny Market, Metro, Brico Depot, Praktiker, Real, Profi, Dedeman, DM, Billa, Unicarm.